Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Op 21 maart 2018 gaan we naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. GroenLinks werd bij de landelijke verkiezingen groter dan ooit. Nu is de gemeenteraad aan de beurt. Ook daar hebben we een grote fractie nodig om ook Ede te kunnen veranderen. Wil jij ook op onze kieslijst? Ga dan naar de oproep voor kandidaten (zie menu)

Net als bij de 2e kamerverkiezingen is onze campagne er vooral op gericht om in gesprek te zijn met onze kiezers over de meest urgente thema's.

Die thema's voor Ede stellen we de komende maanden met onze leden vast. Ook wordt vanaf deze maand gewerkt aan de goede kandidatenlijst van gedreven mensen die kundig en enthousast willen werken aan een groen en sociaal Ede, waar iedereen er bij hoort. Op deze pagina houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.

Meedoen met de campagne
Je hoeft geen lid te zijn van onze partij om mee te kunnen doen in de campagne. Als je onze doelen voor Ede belangrijk vindt en die doelen graag wilt helpen realiseren, ben je van harte welkom. We bouwen - samen met jou - aan een sterke beweging.

Wil je meedoen of heb je een vraag aan het campagneteam? Stuur ons dan even een mailtje: groenlinksedecampagne@gmail.com

Doneer voor de lokale verkiezingscampagne

Een campagne kost veel geld. Je kunt geld storten op onze bankrekening bij de Triodos NL32 TRIO 0390 5292 22 t.n.v. GroenLinks Ede, onder vermelding van "gift campagne". Elke bijdrage is meer dan welkom.

Ga naar donatiepagina