Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Op 21 maart 2018 gaan we naar de stembus voor de gemeenteraadsverkiezingen. GroenLinks werd bij de landelijke verkiezingen groter dan ooit. Nu is de gemeenteraad aan de beurt. Ook daar hebben we een grote fractie nodig om ook Ede te kunnen veranderen. Wil jij ook meedoen in onze verkiezingscampagne? klik dan rechts op de eerste menukeuze en schrijf je in als vrijwilliger.

Net als bij de 2e kamerverkiezingen is onze campagne er vooral op gericht om in gesprek te zijn met onze kiezers over de meest urgente thema's.

Die thema's voor Ede stellen we vast op basis van ons verkiezingsprogramma, wat op 10 oktober is vastgesteld door de leden. Ook stelt onze algemene ledenvergadering in november de kandidatenlijst van met een gedreven team mensen die kundig en enthousast willen werken aan een groen en sociaal Ede, waar iedereen er bij hoort. Op deze pagina houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen.

Meedoen met de campagne
De campagne is half oktober van start gegaan. Je hoeft geen lid te zijn van onze partij om mee te kunnen doen in de campagne. Als je onze doelen voor Ede belangrijk vindt en die doelen graag wilt helpen realiseren, dan ben je van harte welkom. We bouwen - samen met jou - aan een sterke beweging.

Wil je meedoen of heb je een vraag aan het campagneteam? Stuur ons dan even een mailtje: groenlinksedecampagne@gmail.com